10/2 - 09 Tisdag




hey there
  SKIT KUL DAG IGÅR.. måste jag säg. det var buggning med dem bästa. skit kul att dansa med alla. killarna har blivit riktigt vassa nu också. sen efter det tittade det goa gänget: jag, carro, linda, rebecka, julia, fia, hanna, johan, kevin, martin, tim, andreas, peter, maria på film i vårat hus. motorsågsmataken. skit bra! love it. ganak hemsk med.

efter det satte vi oss på beckas och lindas rum och snackade lite skit till 11 tiden.. sen var det läggdags. och nu har vi svenska men har verkligen nada och göra för är klar med allt. efter det har vi eget arbete och då har jag heller inget och göra så då ska jag och hanna dra hem och softa.

och ikväll ska det käkas & lagas mat. blir något så gott som fiskpinnar och potatis. haha JAG MÄSTERKOCKEN. lite senare efter plugg ska vi kolla på efterlängtade filmen "vingar av glas". sen blir det andra avenyn i kvartershuset as uselly. sen är det onsdag! och vad händer då? joo gekås. ska även färga håret/slinga. carro ska göra det på mig. köplistan lyder såhär:

- duschdrapperi till toaletten.
- ev. en väska
- hårfärg
- ev. en hallmatta
- något till alla <3 dag.

/ ha det bäst guys. take care snufflan



 






Kommentarer
Postat av: Elin

va kul att det har börjat gå riktigt bra på buggen nu :) va för väska hade du tänkt köpa på ge-kår isf? sån stor sport bag elr mer som en handväska? :) puusss

2009-02-10 @ 15:09:56
URL: http://elinmared.blogg.se/
Postat av: johanna

den mannen är en SEXGUD!!! :O<3333

2009-02-22 @ 21:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0