1/2 - första februari på 2009



inte hänt så speciellt mycket idag.. gjort en ny outfit på bloggen som ni ser. har bara valt en vanlig vit "bacis" bakrund. sen mixtrat lite med färger och texter för att få det snyggt! dagen började med att jag gick upp så sent som 11.15 skönt.. sen började jag göra iåning mig, åt frukost, städade rummet till grunden och sedan pluggat lite matte och material kunskap. har prov i det denna veckan. tyvärr.....

senare på eftermiddan åkte jag och mammsen in till stan och gick en sväng på gallberget där efter hem till farmoro ch farfar och solat solarium. kolalde även på pussycat dolls och fikade lite. och nu sitter jag häro ch skriver på min blogg och kidde min kommer snart. han har spelat bandy hela dagen och laget vann med 4-3. grattis grattis. och imorgon är det skola och bugging! ser väldigt fram emot det. Ha det bäst take care / sofie   ε><3








Kommentarer
Postat av: Elin Mared

va fin designen blev :)

2009-02-03 @ 14:53:17
URL: http://elinmared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0