12/2 - torsdag




En helt vanlig torsdag, ska snart ha florist lektion. ska hänga upp våra
 kollage vi har gjort i svenskan samt arbete i floristen. (bilder kommer på det)
och igår var vi på gkås, skit kul. köpte:

- hårfärg&pensel
- tuggumi & risen
- alla hjärtans dag grejer
- dusch drapperi

mer än så blev det inte. joo en korv med bröd utanför där killen i korvkiosken
flörtade med mig, hanna & caroline. as rolig! haha. sen åkte vi med rally pia hem
med lite trevlig gamal musik i bussen hem. därefter käkade vi och sen var det daxs för
caroline att färga mitt och lindas hår. linda skulel ha blonda slingor, jag
skulle bara färga hårbottnen, utväxten ni vet! för färligt.....

sen när allt var klart blev det så jävla misslyckat på att både, lindas hår blev typ gult
på vissa ställen plus att färgen var för svag sen den fick inte bort min utväxt.
så nu har jag BRUNT istället för råttfärgad utväxt! inte så mkt bättre elr hur?
sen gick vi och la oss. men idag ska vi titta film, myspysa och titta SVB=
sveriges värsta bilförare. skit kul program. dem är helt körda. och imon är det fredag
och då ska jag på bio med tjejerna med flera. vet fortfarande inte vilken vi ska se.
ha en bra helg framöver och ett bra lov

/ take care eran sofie










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0