25/2 - Onsdag




En helt vanlig fucking onsdag idag och jag vill hem och käka egentligen.. sitter i datasalen nu i skolan och gör ungefär ingenting :P har bestämmt mig att börja skriva om något mer intressant nu för tiden för dem som orkar hålla sig uppe och kika på min blogg. ska börja skriva mer om mina dagar på elevhemmet. alltså mitt liv här på internatet. dagarna är full av överraskningar och roliga saker som vi gör.. till skilnad om jag bara hade varit hemma. då hade jag garanterat bara suttigt och dött framför datan elr tv:en medans här är man med vänner hela tiden :)

blandannat ikv ska vi faktiskt till kvartershuset och käka glass, maränger och chockladsås.. mums! elin i min klass och jennie i djurvård fyller 17 år idag! grattis till er båda <3



Kommentarer
Postat av: emilia

hunny, saknar dig massa ju! :(

du bloggar allt för sällan med :/

2009-03-08 @ 01:27:54
URL: http://ememz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0