5/2-09 i skolan



Nu är jag i skolan. dagens lektioner har varit datakunskap, gjort nästan klart min och carros film. vi har även haft matteprov. gick BRA! fick veta att jag låg iaf över g-gränsen.. gud så glad jag är över det!! och nu s ka vi ha floristteknik med eva. vi ska jobba med formal stil för första ggn. fast har gjort det på praktiken innan.. hur kul som helst! och efter skolan blir det och städa vårat rum, käka, träna och softa framför tv:en till svergies värsta bilförare. ska även boka tvättid. det behövs :D och på fredag kommer syrran hem för 1 vecka. gud so mjag saknat dig syrran <3 ska bli skönt att du kmr hem.. ses till helgen vänner&folket där hemma.

p.s jag saknar er d.s  / take care eran sofiie







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0