6/2 09 - Times for change



Nehe i veckan ska jag nog färga om mitt hår... är dags för förändring nu efter att har haf tdet här så länge. nu tycker säkerligen det låten löjligt men jag bryr mig mkt om mitt hår (haha). iallafall hade tänkt mig någt i den stilen som hon till höger på denna bilden ni ser under.. fast en aning ljusare. några fina mörka slingor på mitt blonda hår hade nog inte varit fel?

kommentarer på detta tack hade uppskattats.. antligen här eller på bilddagboken.
/ love en glad sofie <3








Kommentarer
Postat av: Tessan

Let`s go for it! Det är assnyggt! :D

2009-02-06 @ 23:31:02
Postat av: Elin

Låter jätte fint stumpan :) tänk bara på att om du gör det själv så blir dom mörka slingorna en nyans mörkare än va du har tänkt :)

2009-02-07 @ 16:49:03
URL: http://elinmared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0