8/2 2009 - Tears in heaven




Mycket men inte allt! känns faktiskt ganska mycket åt
 helvete just nu. jag hatar, verkligen hatar att ställas
 inför val. det är det värsta jag vet. oavsett vad det
handlar om eller vem/vilka det berör.. jag känner mig
 så förvirrad just nu. taknar som bara snurrar runt
 i huvudet på mig. det låter kanske deppripmerande.
 och det är verkligen ingen "gå ner i depritions text
 eller ta livet av mig text ". bara helt enkelt skönt och
 uttryck hur man känner ibland. det är tur att det
 finns en del vänner man kan gå till när man har det
 jobbigt. jag är jävligt tacksam för det. blandannat dig
 maria. du ställde verkligen upp idag till 120%. ett
stort tack till dig gumman. och ta inget illa upp ni andra.
 finns bara vissa man kan prata med eller inte prata
 med om allt. alla gör vi som sagt val som vi ställs in för.





Kommentarer
Postat av: Elin

Hej gums <3 blir ledsen att höra att du e nere.. :/ vet att jag inte har varit den bästa på att hålla kontakten och lovat att jag ska höra av mig men jag måste erkänna att jag ibland har glömt.. :( förlåt! de e inte allas meningen att du ska komma i kläm för att jag inte kan planera min tid! Jag ska bättra mig! <3 Kan jag ringa dig ikväll? :) puss aknar och älskar dig!! <3<33<3

2009-02-10 @ 13:10:58
URL: http://http//elinmared.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0