29/1-09







okej dagens sammanfattning:


inte skrivit min blogg på länge nu av olika stjäl. ska fölrsöka bättre mig som jag borde gjort för länge sen! men nu skivier jag iallfall. sitter i skolan nu i kvartershuset. håller på att tvätta kläder :P har precis kollat på sveriges värsta bilförare. sjukt bra..

dagen började med matte, sen datakunskap där jag och caroline filmade hela skolan som vi sedan ska lägga upp på youtube.. ska bli ganska kul. sen har jag bara tagit det lungt, tränat bodypump och käkat o.s.v.

och imon är det helg, betuyder fredag. och fredag betyder att vi ska till min kusin för hon har fyllt 15 :) grattis på dej i efterskott <3 ha det bra / sofie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0