31/1-09 hålla hårt om pengarna!






Lördag - shopping!


dagen började med att jag sovit över hos kidde till idag.. sen drog vi oss in till stan med bussen. han skulle på ansiktsbehandling och jag skulel shoppa. mkt trevligt! så där skildes våra vägar åt. började direkt med att shoppa. hittade en kofta och leggins-jeans från VILA och ett par boots från wedins. mkt nöjd. skorna kostade bara 150kr. yeees min dag idag! fast en pinsam grej hände på bikbok men det tänker jag inte ens nämna här! skit pinsamt var det iallafall. jag kan iaf ska att jag blev stoppad när jag skulle ut där ifrån.. haha


efter det tänka jag gå ut på stan med farmor och fika. men det blev ändrade planer. så hon kom och hämtade mig med bilen i stan så åkte vi isället hem till kära mickedala och åt hos dem istället. min favvisrätt också! potatismos och pepperotkött med äppelkaka till efterrätt. kan det bli bättre? typiskt dem att alltid göra så gott mat. då mkt bättre än fikan... sedan låg vi och sov en stund, sen fikade vi lite men eftersom jag slutat dricka kaffe så blev det bara saft. strax därpå körde dem mig när igen till bussstation så tog jag bussen hem därifrån 15.05 med alla mina stora kassar. haha


och nu är jag hemma. har bara tagit det lungt och snart ska jag börja göra mig iång inför kvällen som ska spenderas hos julia. en efterlängtad tjejkväll ska det bli med alla dem bästa töserna! ska bli skoj!.
bilder kommer komma inom kort. jag lovar    / take care sofie






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0