7/3-09 förfest & kåren i H-stad




FY FAN VILKEN ROLIG KVÄLL....
såhär kul har jag inte haft på länge nu! först blev det förfest hemma hos sanna tillsammans med: Sanna då, Lisa, Fanny, Julia, Lena, Elin, Mia, Jag, Ponna (pontus), Daniel, Paol, Joakim, Woodie, Anton, Calle. Hur jävla trevligt folk som helst. sen drog vi vidare med 10 bussen till kåren.. där blev det mycket dans och många heta killar. halmstad folk ofcourse! alltid heta! och inne på kåren träffade jag underbara johan, michelle, madde, matilda, moa och alice :)

kvällen var så jävla lyckad. det bästa jag varit med om på mycket länge. så roligt, hoppas bara jag får chansen och träffa er alla igen som var med på förfesten.. ni va super! <3 tack till alla.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0